EVALUAREA INIŢIALǍ-EVALUAREA FORMATIVǍ-EVALUAREA FINALǍ STRATEGII COMPLEMENTARE
[ Descarcă de pe server (822.9 Kb) ]31.Ian.2014, 15:51:48

            Propun tuturor profesorilor care predau în învăţământul primar să-şi orienteze atenţia spre strategiile complementare (moderne) de evaluare, pentru că aceste strategii stimulează elevii şi îi determină să înveţe cu plăcere.

Am observat că, ori de câte ori folosesc computerul în activitatea de predare-învăţare- evaluare, elevii mei sunt mai receptivi în ceea ce priveşte noţiunile ce trebuie asimilate şi aplicate. Prezentând în Power Point conţinutul unor lecţii şi evaluând în acelaşi mod, rezultatele obţinute au fost în continuu progres.

            De asemenea, am observat că elevii caută cu plăcere informaţii diverse pe internet pentru a-şi completa portofoliile de învăţare şi evaluare, apoi compară între ei informaţiile găsite şi comentează constructiv îmbogăţindu-şi vocabularul şi cunoştinţele la majoritatea disciplinelor studiate.

            Am încercat permanent să-i determin pe elevi să iubească lectura şi să nu înlocuiască lectura unei cărţi cu obţinerea de informaţii doar pe computer. Am pus în balanţă cele două modalităţi de informare şi culturalizare a unui om accentuând importanţa lecturii individuale.

            Cartea este cel mai bun prieten al unui om care-i dă forţa de a găsi soluţii optime în diverse situaţii. Cartea ne luminează mintea şi sufletul aducându-ne cea mai de preţ bogăţie a omului→ÎNŢELEPCIUNEA.

Categorie: Limba romana | Adăugat de: George
Vizualizări: 668 | Descărcări: 1040 | Evaluare: 0.0/0
Total comentarii : 0
Doar utilizatorii înregistraţi pot adăuga comentarii
[ Înregistrare | Autentificare ]